close

酒店送兩位早餐
因為覺得自己醒唔到,
前一晚就決定LOLO同LKW落去食

果然我訓醒既時候已經11點幾,
佢地都食完返左來好耐XD
話說,我地三人訓兩人床,LOLO係我左邊,LKW係我右邊,我訓中間==
LOLO話自己唔會搶被
點知第二日,早上6-7點!?, 濛朧間,我見到LOLO倦住左6成既被- -(心諗左一句又話唔搶...ZZZ又訓返)
我有4成,,LKW係0 %, 結果佢用"占"..好慘, 我仲有意識幫佢蓋被
其實,個日我訓醒見到身邊訓左兩個人,我被佢地嚇親XD,跟住先有意識"係WOR,我係澳門",我冇話被你地個樣嚇親

起身後,因為要睇花師奶,成1點先出門XD
拖住GIP十萬個麻煩
搭巴士去官也街
買下手信咁..

IMG_0920.JPG 
跟住行行下,好神奇咁行左去威尼斯人
威尼斯人INDOOR向來都靚,但..
OUTDOOR有好多大陸裝飾..勁醜

LOLO 條大陸POSE癮又起

IMG_1049.JPG

後來坐免費巴,到碼頭.遲左半個中,原訂6:00結果坐左6:30
係碼頭到睇<無頭東宮> 楚楚真係好慘

澳門拜拜

--------------------
之前係澳門個晚,因為有D頭痛+感冒
LKW拎左D藥出來,有一排係兩粒既幸福牌既藥..
跟住我就心諗平時都係食既藥都係差唔多樣姐..於是就打孖上食左兩粒
係藍色既..一入口勁苦

跟住- -..返到香港第二日..佢SD SMS同我講
原來個兩粒係止嘔

原來真係有心信則靈呢回事

arrow
arrow
    全站熱搜

    KAI MAN 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()